Apple tahab muuta oma poodide disaini, et anda neile esmasklassiline välimus.

- Apple'i logo iPhone6 plusil.
- Foto: Bloomberg
Eelseisvaid muutusi Apple'i disainis kajastas USA ajakiri The New Yorker, kes kohtus mitmeid kordi Apple'i disainijuhi Jonathan Ivega.
„Ive on hakanud koostööd tegema Apple'i jaemüügi asepresidendi Angela Ahrendtsiga, et leida lahendus, kuidas uued poed ümber disainida,“ kirjutas ajakiri.
Ahrendts on kõrgema kvaliteediga jaemüüja Burberry endine tegevjuht, kes palgati Apple'i selleks, et „klientide elamusi paremaks muuta.“
Ei ole veel kindel, millal uus disain poodidesse jõuab. Samas kirjutas The New Yorker, et Apple'i Watchile on eraldi vitriin, mille ees on vaip. „Ma ei osta käekella kui ma ei saa neid valides vaibal seista,“ ütles Ive.
Tim Cooki sõnul on Apple'i käekell saadaval alates aprillist. Selle maksumus on 349 eurot ning safiirikristallidest tehtud ekraan, mistõttu langeb see luksuskellade kategooriasse.